Часті питання / FAQ

Процес бронювання

  1. Як я можу здійснити бронювання авіаквитка?
  2. Бронювання авіаквитка за обраним мною тарифом недоступне.Що робити?
  3. За скільки годин до вильоту я можу здійснити бронювання авіаквитків? Який термін?
  4. Як я можу переконатися в тому,Що моє бронювання було завершено вдало?
  5. Я здійснив бронювання авіаквитка, але не отримав підтвердження на адресу електронної пошти. Як мені бути?
  6. В отриманому на адресу електронної пошти підтвердженні бронювання виявлені помилки.Що робити?
  7. Яким чином я отримаю електронний авіаквиток?
  8. Чи можу я здійснити бронювання авіаквитка по телефону або по електронній пошті?
  9. Чи стягується додаткова плата за бронювання авіаквитків по телефону або за допомогою електронної пошти?
  10. Чи можу я здійснити групове бронювання?
  11. Чи видаються окремі Авіаквитки для немовлят?

Оплата

  1. Як оплатити бронювання авіаквитків?
  2. на якому етапі здійснюється списання грошових коштів з моєї кредитної картки?
  3. Чи надійно вводити дані моєї кредитної картки на сайті etickets.com.ua?
  4. Чи можу я здійснити бронювання авіаквитків для третьої особи, використовуюЧи мою кредитну картку?
  5. В якій валюті буде вироблено грошове списання?
  6. З моєї кредитної картки були списані кошти, але я не отримав (- а) електронного листа з підтвердженням. Чи успішно виконано моє бронювання?
  7. Що таке попередня авторизація і Як буде знято блокування з моєї кредитної картки?

Особливі побажання

  1. Чи можу здійснити бронювання авіаквитків для дітей без супроводу?
  2. Якідії повинні бути вжиті пасажирами з обмеженими здібностями, а також інвалідами перед польотом?
  3. Я бажаю замовити спеціальне бортове харчування, а саме-вегетаріанське.Що мені необхідно для цього зробити?
  4. Як замовити послугу з перевезення пасажирів,Що пересуваються за допомогою крісла-коляски?

Внесення змін та ануляція

  1. Чи можу я внести зміни в моє бронювання?
  2. Чи передбачена комісія за внесення змін?
  3. Чи можна змінити ім'я пасажира?
  4. Чи можу я анулювати своє бронювання?
  5. Чи стягується комісія за анулювання?
  6. Протягом якого терміну мені потрібно очікувати повернення грошових коштів?
  7. Яким чином відбувається інформування пасажирів у разі внесення змін до розкладу?

Реєстрація та посадка

  1. Чи повинен я підтверджувати час свого вильоту?
  2. Крім роздрукованого електронно авіаквитка, Якіще документи необхідно мати при собі під час подорожі?
  3. Якідокументи повинні мати при собі діти?
  4. Як здійснюється реєстрація на рейс?
  5. Чи можу я вибрати і забронювати місце в літаку?
  6. Чи надається немовлятам окреме місце в літаку?
  7. Яківстановлені авіакомпаніями вікові категорії пасажирів?
  8. Якікласи обслуговування бувають в літаку?

Багаж

  1. Якіобмеження та допустимі норми багажу?
  2. Що не можна провозити в літаку?
  3. Чи можу я взяти з собою ноутбук на борт літака?
  4. Чи можу я взяти електронного обладнання на борт літака?
  5. Чи можу я взяти спеціальне обладнання на борт літака?
  6. Що необхідно зробити для перевезення домашньої тварини?

Програма часто літаючих пасажирів

  1. Що таке програма заохочення часто літаючих пасажирів?
  2. Як я можу вступити в програму заохочення часто літаючих пасажирів?
  3. Я власник картки часто літаючого пасажира і хочу здійснити бронювання авіаквитка на сайті etickets.com.ua. Чи буде врахована моя карта на вашому сайті?
  4. Я власник картки часто літаючого пасажира однієї авіакомпанії, а лечу інший. Чи можу я в цьому випадку використовувати мою карту?

Бюджетні авіакомпанії

  1. Чи отримаю я електронний авіаквиток в разі бронювання польоту на рейс бюджетної авіакомпанії?
  2. Я зробив бронювання авіаквитка на рейс бюджетної авіакомпанії. Чи повинен я пройти онлайн-реєстрацію?
  3. Мій переліт буде здійснено з бюджетною авіакомпанією. Яким чином я можу включити багаж ?
  4. Чи надають бюджетні авіакомпанії місця першого або бізнес-класу?

Процес бронювання

Повернутися до верхньої частини

Як я можу здійснити бронювання авіаквитка?

Для того, щоб здійснити бронювання авіаквитків на нашому сайті, необхідно у формі пошуку вказати критерії вашого польоту (напрямок, дати, кількість пасажирів). Згодом, в порядку зростання вартості, Вам будуть запропоновані різні комбінації перельотів. Після вибору відповідного вам рейсу, ви будете переадресовані на сайт нашого партнера. При виборі способу оплати кредитною карткою, Ваше бронювання вважається успішним після закінчення процесу оплати.

Бронювання авіаквитка за обраним мною тарифом недоступне.Що робити?

Дана ситуація може виникнути в разі, якщо: а) останнє доступне для бронювання на обраний вами авіарейс місце було зарезервовано в момент здійснення вами бронювання. На даному етапі слід зазначити,Що до моменту отримання вами підтвердження про успішно здійснене бронювання, наявність місць на обраний вами тариф не гарантовано; б) недоступні для бронювання місця продовжують відображатися в системі бронювання через затримку оновлення даних. Подібні ситуації трапляються досить рідко. Однак, в подібних випадках необхідно зв'язатися з відділом обслуговування клієнтів.

За скільки годин до вильоту я можу здійснити бронювання авіаквитків? Який термін?

Бронювання авіаквитків можливо навіть в день вильоту. Однак, зважаюЧи на різницю часових поясів, точний допустимий проміжок часу до вильоту залежить від пункту вильоту.

Як я можу переконатися в тому,Що моє бронювання було завершено вдало?

Ваше бронювання вважається вдалим в тому випадку якщо ви отримали на адресу вашої електронної пошти підтвердження здійсненого бронювання, а також всіх даних вашого польоту.

Я здійснив бронювання авіаквитка, але не отримав підтвердження на адресу електронної пошти. Як мені бути?

Причиною неотримання підтвердження здійсненого бронювання може бути некоректно вказана при бронюванні адреса вашої електронної пошти. Крім цього, можливо наше повідомлення електронної пошти потрапило в папку для небажаної пошти-спам. У разі відсутності такого підтвердження, зверніться в службу підтримки сайту, на якому оформляли бронь. Контакти можна знайти за посиланням - наші партнери

В отриманому на адресу електронної пошти підтвердженні бронювання виявлені помилки.Що робити?

У разі виявлення помилки у висланому на адресу вашої електронної пошти підтвердженні бронювання, Будь ласка, негайно зв'яжіться з авіакомпанією або відділом обслуговування де бронювали квиток. Просимо зауважити,Що виправлення помилок не завжди допустимо і може нести додаткову плату.

Яким чином я отримаю електронний авіаквиток?

Авіаквитки виписуються виключно в електронному форматі (e-ticket) . Електронний авіаквиток являє собою цифровий файл, який зареєстрований в базі даних електронних квитків. Таким чином, він не може бути загублений або вкрадений або забутий. Виписка авіаквитка може зайняти до 24-48 годин з моменту створення броні.

Чи можу я здійснити бронювання авіаквитка по телефону або по електронній пошті?

Так, бронювання авіаквитків по телефону або за допомогою електронної пошти можливо. Для цього, люб'язно просимо вас зв'язатися з нашим відділом обслуговування клієнтів.

Чи стягується додаткова плата за бронювання авіаквитків по телефону або за допомогою електронної пошти?

Так, бронювання авіаквитків по телефону або за допомогою електронної пошти передбачає додаткову плату в розмірі 1270 руб.

Чи можу я здійснити групове бронювання?

Кожне онлайн бронювання може включати в себе Авіаквитки для 9 пасажирів. Щоб здійснити бронювання для більшої кількості пасажирів, будь ласка, зв'яжіться з нашим відділом обслуговування клієнтів.

Чи видаються окремі Авіаквитки для немовлят?

Оформлення авіаквитків для немовлят можливо виключно при супроводі дорослих. Вартість перельоту для немовлят зазвичай складається з більш економічного тарифу і податкових зборів.

Оплата

Повернутися до верхньої частини

Як оплатити бронювання авіаквитків?

Оплата знайденого на сайті etickets.com.ua авіаквитка доступна наступними способами: за допомогою Вашої картки (кредитної або дебетової) і оплатою готівкою в магазинах Зв'язковий, кредитні карти, Якіприймаються до оплати у наших партнерів: MasterCard, American Express, Euroline, Visa і Visa Electron. Просимо зауважити,Що при оплаті ваших авіаквитків за допомогою кредитної картки, списання суми проводиться по завершенні процесу бронювання. Будь ласка, майте на увазі,Що можуть виникнути додаткові збори при оплаті кредитною карткою. Вони будуть відображені в даних про оплату перш, ніж ви завершите бронювання. Читайте докладніше - способи оплати

На якому етапі здійснюється списання грошових коштів з моєї кредитної картки?

Списання грошових коштів з вашої кредитної картки здійснюється після введення її даних на етапі оплати Вашого бронювання. Надані вами дані обробляються з моменту натискання кнопки "Продовжити", розташованої в нижній частині екрана.

Чи надійно вводити дані моєї кредитної картки на сайті партнера etickets.com.ua?

Наші партнери використовують найсучаснішу технологію захисту персональних даних, яка шифрує Як вашу особисту інформацію, так і деталі вашої кредитної картки. Використовуваний метод шифрування є стандартною технологією Secure Sockets Layer (SSL).
Крім того, компанія eTickets надає своїм клієнтам додаткову послугу із забезпечення безпеки грошових операцій в режимі реального часу. Всесвітньо визнані: Verified для власників карток Visa та Securecode для власників карток Mastercard. У процесі оплати вашої броні наша система переадресує Вас на веб сайт банку, який видав Вашу кредитну карту, де ви повинні будете шляхом введення персонального секретного коду авторизувати транзакцію зі списання необхідної для оплати суми.

Чи можу я здійснити бронювання авіаквитків для третьої особи, використовуюЧи мою кредитну картку?

Так, ви можете здійснити бронювання авіаквитків для третіх осіб, використовуюЧи при цьому Вашу карту. Однак, в даному випадку власник кредитної картки повинен надати свої контактні дані (email і номер телефону). У подібних ситуаціях, представники нашого партнера можуть зв'язатися з власником кредитної картки для додаткової інформації.

В якій валюті буде вироблено грошове списання?

Для зручності наших клієнтів, всі банківські транзакції сайту etickets.com.ua здійснюються в рублях.

З моєї кредитної картки були списані кошти, але я не отримав (- а) електронного листа з підтвердженням. Чи успішно виконано моє бронювання?

Авіаквитки, Яківи намагалися забронювати, не були підтверджені на маршруті, обраному вами під час процедури бронювання, У зв'язку з тимчасовими технічними проблемами авіалінії(-ій).

Це сталося через невдале бронювання, при томуЩо пре-авторизація відповідної суми вже відбулася.

Що таке попередня авторизація і Як буде знято блокування з моєї кредитної картки?

Попередня авторизація це тимчасове блокування певної суми з доступного балансу коштів на кредитній / дебетовій картці і вона може мати місце під час проведення онлайн-транзакцій. Це може статися у зв'язку з низкою причин: порушенням зв'язку між декількома системами, залученими в проведення транзакції, закінченням терміну дії сесії для здійснення покупок, затримкою підтвердження платежу з боку банку або власника карти. Попередня авторизація не рівноцінна зняттю грошей, це стандартна процедура банківської системи, яка полягає в блокуванні суми на рахунку власника карти до роз'яснення всіх питань, пов'язаних з транзакцією з метою уникнення непотрібних переказів грошей між рахунками в банку. Отже, у разі непроведення транзакції з вас не стягуватимуться кошти.

Партнери eTickets відправляють в банк Автоматичний запит на скасування для зняття блокування. Банк несе всю відповідальність за зняття блокування з Вашого рахунку, і його політика обумовлює дату і час розблокування коштів на вашому рахунку.

У будь-якому випадку, ми рекомендуємо вам зв'язатися з вашим банком і запросити більш детальну інформацію щодо цієї проблеми.

Якщо ви хочете продовжити роботу з новим бронюванням, ми рекомендуємо вам повторити спробу в іншому браузері.

особливі побажання

повернутися до верхньої частини

Чи можу здійснити бронювання авіаквитків для дітей без супроводу?

Як правило діти у віці до 5 років не мають права подорожувати без супроводу хоча б одного дорослого, який досяг Як мінімум 15-річного віку. Авіаквитки для дітей, Якіподорожують без супроводу оформляються виключно по телефону. У зв'язку з тим,Що кожна окрема авіакомпанія дотримується своїх правил і положень в цьому питанперед здійсненням подорожі рекомендуємо вам зв'язатися з авіакомпанією і уточнити дане питання. Багато авіакомпаній в подібних випадках надають послуги з супроводу, проте вартість і умови подібної послуги варіюється від авіакомпанії до авіакомпанії. Щоб забезпечити безпеку дитини (віком від 2 до 11 років), яка подорожує без супроводу дорослого, люб'язно просимо вас зв'язатися з нами.

Якідії повинні бути вжиті пасажирами з обмеженими здібностями, а також інвалідами перед польотом?

Пасажири з обмеженими здібностями та інваліди повинні Як мінімум за 48 годин до вильоту проінформувати відповідну авіакомпанію або агентство, через яке купувалися авіаквитки про необхідність надання їм допомоги. На вимогу пасажира і за умови,Що запит проведений відповідно до встановлених національних правил з транспортування пасажирів за допомогою собак, авіакомпанія може також забезпечити пасажира супроводом собаки-поводиря. Пасажири повинні прибути у встановлені для пасажирів-інвалідів пункти або на стійку реєстрації Як мінімум за 2 години до вильоту.

Я бажаю замовити спеціальне бортове харчування, а саме-вегетаріанське.Що мені необхідно для цього зробити?

Для того, щоб замовити спеціальне бортове харчування, люб'язно просимо зв'язатися з відділом обслуговування клієнтів сайту на якому оформляли квиток.

Як замовити послугу з перевезення пасажирів,Що пересуваються за допомогою крісла-коляски?

Для того, щоб замовити дану послугу Вам необхідно зв'язатися з відділом обслуговування клієнтів сайту на якому оформляли квиток. Просимо мати на увазі,Що в разі замовлення даної послуги, авіакомпанія може запросити додаткову інформацію. А саме, з якої причини пасажир потребує кріслі-візку.

внесення змін і ануляція

повернутися до верхньої частини

Чи можу я внести зміни в моє бронювання?

Умови внесення змін залежать від тарифу і від політики, якої дотримується та Чи інша авіакомпанія. Для внесення зміни до Вашого бронювання, просимо зв'язатися з відділом обслуговування клієнтів авіакаси де оформили квиток, або авіакомпанії.

Чи передбачена комісія за внесення змін?

Можливість внесення змін до того Чи іншого бронювання залежить виключно від встановлених авіакомпанією правил тарифу. Однак, просимо зауважити,Що не всі тарифи допускають внесення змін, особливо ті,Що належать бюджетним авіакомпаніям. У разі якщо тариф допускає внесення змін, то стягуються збори розраховуються відповідно до встановлених авіакомпанією штрафними санкціями і різниці між вартістю придбаного раніше і нового тарифу. Залежно від обраного Вами пакету послуг, компанія також може утримати з Вас комісію за анулювання.

Чи можна змінити ім'я пасажира?

Зміна імені пасажира в бронюванні дозволяється вкрай рідко і залежить виключно від встановлених авіакомпанією правил тарифу. При вказівці особистих даних пасажира, рекомендуємо Вам бути гранично уважними, вони повинні бути введені відповідно до Вашого виїзним документом. Звертаємо Вашу увагу,Що особисті дані пасажира повинні бути вказані латинськими символами, в тому числі і при перельотах по вашому внутрішньоросійському паспорту.

Чи можу я анулювати своє бронювання?

У разі якщо ви прийміть рішення анулювати або внести зміни в те Чи інше бронювання Будь ласка, зв'язатися з відділом обслуговування клієнтів авіакаси на якій оформили дане бронювання.

Чи стягується комісія за анулювання?

Розмір комісійних зборів, Якіутримуються авіакомпанією в разі анулювання вашого бронювання, залежить виключно від тарифу і від встановленої авіакомпанією політики анулювання. Крім зборів авіакомпанії, агентство може утримати комісію в розмірі.

Протягом якого терміну мені потрібно очікувати повернення грошових коштів?

Термін повернення грошових коштів може зайняти до 15 робочих днів з моменту анулювання вашого бронювання. Залежно від швидкості банківських процедур, переказ грошових коштів на ваш особистий рахунок, може збільшиться на 7-10 додаткових днів.

Яким чином відбувається інформування пасажирів у разі внесення змін до розкладу?

Авіакомпанії можуть вносити зміни в дані того Чи іншого рейсу (час вильоту, номер рейсу) або навіть повністю анулювати рейс. Інформування відбувається за допомогою електронної пошти. У виняткових випадках, з Вами можуть зв'язатися по телефону. Просимо зауважити,Що відповідальність за внесення тих Чи інших змін лежить виключно на авіакомпанії, ні в якому разі не на агентстві-партнері пошуковика etickets.com.ua.

реєстрація та посадка

повернутися до верхньої частини

Чи повинен я підтверджувати час свого вильоту?

Підтвердження вашого вильоту необов'язково. Однак ми рекомендуємо вам зв'язатися з відповідною авіакомпанією або аеропортом оскільки завжди існує ймовірність внесення змін у Ваш рейс. Наша компанія зробить все можливе для того, щоб якомога раніше поставити Вас до відома щодо тієї Чи іншої зміни. Однак, у разі несприятливих погодних умов, страйків або інших непередбачених обставин,Що впливають на затримку рейсу, буде набагато надійніше зв'язатися безпосередньо з авіакомпанією або з аеропортом вильоту.

Крім роздрукованого електронно авіаквитка, Якіще документи необхідно мати при собі під час подорожі?

ПодорожуюЧи в ту Чи іншу країну, кожен пасажир повинен мати при собі засвідчують його особу документи. Громадяни деяких країн,Що виїжджають за кордон, в залежності від пункту призначення повинні мати при собі діючу візу/транзитну візу або ESTA (електронна система отримання дозволу на в'їзд). У зв'язку з цим, пасажирам рекомендується ознайомитися з умовами отримання візи, зв'язавшись з посольством. Більш того, просимо зауважити,Що для в'їзду в деЯкікраїни необхідний паспорт з терміном дії не менше 6 місяців. Перед подорожжю пасажир повинен зв'язатися з консульством і уточнити інформацію про необхідність отримання візи.

Якідокументи повинні мати при собі діти?

Діти, також Як і Дорослі в залежності від країни відвідування повинні мати при собі засвідчують їх особу документи (свідоцтво про народження, паспорт з візою).

Як здійснюється реєстрація на рейс?

Ви можете пройти або онлайн реєстрацію на сайті авіакомпанії, або біля стійки реєстрації в аеропорту за 2 години до вильоту. Для проходження онлайн реєстрації Вам необхідно ввести код бронювання авіакомпанії, вказаний у висланому на email електронному авіаквитку.

Чи можу я вибрати і забронювати місце в літаку?

Вибрати і забронювати місце в літаку ви можете в процесі проходження онлайн реєстрації на сайті авіакомпанії.

Чи надається немовлятам окреме місце в літаку?

Немовлята подорожують на колінах дорослих пасажирів. Просимо зауважити,Що на кожного супроводжуючого дорослого дозволений максимум 1 немовля. Якщо ви бажаєте забронювати окреме місце для вашого немовляти, будь ласка, зв'яжіться з нашим відділом обслуговування клієнтів нашого партнера.

Яківстановлені авіакомпаніями вікові категорії пасажирів?

дорослими зазвичай вважаються пасажири, Якідосягли 12-річного віку.
дітьми, вважаються пасажири у віці від 2 до 11 років.
немовлятами вважаються пасажири у віці до 2 років.

Якікласи обслуговування бувають в літаку?

Залежно від типу повітряного судна і розташування місць, існує поділ на три основних класу обслуговування. Це перший, бізнес і економ-клас.
економ-клас
Як правило, економ-клас займає більшу частину місць в кабіні літака. Основна відмінність цього класу від інших невисока ціна, а також комфорт дещо нижчого рівня, ніж в інших тарифах.
Бізнес-клас
Вартість авіаквитків бізнес-класу значно вище економ-класу, але його пасажирам надається покращений сервіс і більше переваг. Місця бізнес-класу розташовані в передній частині літака і відокремлені від ІНШИХ КЛАСІВ.
перший клас
Відноситься до категорії люкс. Авіаквитки даного класу продають за найвищою ціною. Кабіни першого класу розташовані в найзручніших місцях передньої частини літака максимально комфортними кріслами і першокласним сервісом. Для більш детальної інформації, рекомендуємо Вам відвідати веб сайт авіакомпанії. Кількість і якість послуг Відповідно дуже висока

Багаж

повернутися до верхньої частини

Якіобмеження та допустимі норми багажу?

Ручна поклажа: згідно з нормами провезення багажу більшості авіакомпаній, кількість допустимої ручної поклажі на одного пасажира становить 1, в той час Як допустимий вага ручної поклажі може відрізнятися. Згідно встановлених Європейським Союзом положень, розмір ручної поклажі не повинен перевищувати 56смх45смх25см. (включаюЧи ручки, зовнішні кейси і коліщатка).
Зареєстрований багаж: у більшості випадків для кожного пасажира допускається 1 місце багажу, вага якого не повинна перевищувати 20 кг. провезення додаткового багажу / ваги, передбачає встановлену відповідною авіакомпанією додаткову плату.
У будь-якому випадку, пасажир повинен бути в курсі того,Що допустимі норми багажу / ручної поклажі варіюються і залежать виключно від правил, яких дотримується кожна окрема авіакомпанія. З цієї причини, набагато надійніше зв'язатися безпосередньо з авіакомпанією, рейсом якої ви плануєте подорожувати і отримати більш точну інформацію.

Що не можна провозити в літаку?

Радіаційні речовини.
Сумки та папки з вбудованими системами сигналізації.
Окисник.
Отрути або токсичні та інфекційні матеріали.
Інші небезпечні речовини, такі Як магнітні речовини і речовини,Що викликають хворобливі відчуття або роздратування.
Рідкі склади в ручній поклажі поза пунктами перевірки аеропорту і в літаку. Дане положення не поширюється на багаж,Що приймається в пункті перевірки квитків, і на рідку продукцію в ємності, обсяг якої не перевищує 100 мл.ємність повинна бути поміщена в прозорі, повторно закриваються поліетиленові пакети з максимальною місткістю 1 літр на пасажира. Під рідиною розуміються наступні речовини: вода, напої, супи, сиропи, мазі, лосьйони, масла, парфумерія, аерозолі, гелі всіх категорій, рідини, упаковані під тиском, такі Як піна для гоління і антиперспіранти, креми, включаюЧи зубну пасту, твердо-рідкі суміші, інші вироби подібної консистенції. Як виняток в ручній поклажі можуть перевозитися:
Ліки, дієтичні та дитячі продукти харчування, наявність яких необхідно протягом польоту, при цьому існує ймовірність,Що від пасажира буде потрібно довести їх необхідність.
Рідка продукція, наприклад, напої та парфумерія, куплені пасажирами в літаку або в пунктах продажів аеропорту, розміщених після пунктів перевірки, де на підставі відповідних норм передбачаються правила безпеки,Що не допускають втручання людини в вміст конкретної запечатаної рідкої продукції. Такі вироби продаються в спеціальних запечатаних пакетах, Якіпасажири не повинні відкривати до проходження перевірки ручної поклажі у всіх пунктах посадки і пересадки аеропортів протягом усього маршруту їх подорожі.
Слід також зазначити, що, відповідно до законодавства США, наявність або перевезення всіх типів запальничок в багажі і ручної поклажі на рейсах, кінцевим пунктом прямування яких є США, заборонені.
Тут також слід підкреслити,Що вищенаведений перелік є орієнтовним, тому пасажиру рекомендується зв'язатися з аеропортом або з авіакомпанією,Що здійснює його рейс, щоб довідатися про можливі нововведення з даного питання.

Чи можу я взяти з собою ноутбук на борт літака?

Так, авіакомпанії дозволяють провезення ноутбуків на борту літака. Однак, при проходженні перевірки в аеропорту, Вас попросять вилучити його з відповідної упаковки і віддати на перевірку фахівцям.

Чи можу я взяти електронного обладнання на борт літака?

Авіакомпанії дозволяють провезення електронних девайсів (міні-телевізорів, радіо і т.д), але виключно після проходження перевірки у відділі контролю в аеропорту. Для більш детальної інформації з даного питання, рекомендуємо вам зв'язатися безпосередньо з авіакомпанією, на рейс якої ви плануєте придбати свої авіаквитки.

Чи можу я взяти спеціальне обладнання на борт літака?

Провезення спеціального обладнання на борту літака має на увазі додаткову плату. Вартість даної послуги залежить від виду обладнання та його габаритів.

Що необхідно зробити для перевезення домашньої тварини?

Правила та умови перевезення домашніх тварин на борту або в багажному відділенні літака варіюються в залежності від авіакомпанії та напрямку. Перед тим Як здійснювати бронювання, рекомендуємо вам зв'язатися безпосередньо з авіакомпанією і уточнити дані Умови.

програма часто літаючих пасажирів

повернутися до верхньої частини

Що таке програма заохочення часто літаючих пасажирів?

Програма заохочення часто літаючих пасажирів-це програма лояльності для частих клієнтів авіакомпанії. Учасники Програми мають певні переваги, це може бути Як покращений сервіс, так і надання різних пільг і привілеїв.

Як я можу вступити в програму заохочення часто літаючих пасажирів?

Зазвичай, для вступу в програму необхідно прийняти умови тієї Чи іншої авіакомпанії. Для більш точної і докладної інформації щодо програми заохочення часто літаючих пасажирів, рекомендуємо вам зв'язатися безпосередньо з авіакомпанією.

Я власник картки часто літаючого пасажира і хочу здійснити бронювання авіаквитка. Чи буде врахована моя карта на вашому сайті?

etickets.com.ua це сайт пошуковик дешевих авіаквитків, ми самі не продаємо квитки, ввести дані вашої карти лояльності ви можете при оплаті квитка на сайтах наших партнерів і кількість балів на вашій карті буде поповнено. Номер Вашої картки повинен бути введений на 3 етапі бронювання, під формою введення імені та прізвища пасажира. У разі якщо ви вже зробили бронювання, Будь ласка, зв'яжіться з відділом обслуговування клієнтів авіакаси у якій оформили квиток.

Я власник картки часто літаючого пасажира однієї авіакомпанії, а лечу інший. Чи можу я в цьому випадку використовувати мою карту?

Карта часто літаючого пасажира може бути використана при бронюваннях авіаквитків на рейси авіакомпаній,Що входять в один і той же Альянс.

існує три масштабних АВІА-Альянсу. У них входять понад шістдесят великих перевізників.

  • Oneworld (входит S7 Airlines).
  • SkyTeam (входит Аэрофлот).
  • Star Alliance (российских представителей нет).

милі, накопичені в однієї авіакомпанії, можна витрачати на послуги іншої з того ж Альянсу.

бюджетні авіакомпанії

повернутися до верхньої частини

Чи отримаю я електронний авіаквиток в разі бронювання польоту на рейс бюджетної авіакомпанії?

бюджетні авіакомпанії авіаквитків не надають. По завершенні бронювання авіаквитків на рейс бюджетної авіакомпанії Ви отримаєте підтвердження бронювання із зазначенням кодів бронювання де вказана вся інформація польоту.

Я зробив бронювання авіаквитка на рейс бюджетної авіакомпанії. Чи повинен я пройти онлайн-реєстрацію?

Так, для більшості бюджетних авіакомпаній проходження реєстрації онлайн є обов'язковою умовою. ДеЯкіавіакомпанії допускають проходження реєстрації на стійці реєстрації в аеропорту, але дана послуга може мати на увазі додаткову плату.

Мій переліт буде здійснено з бюджетною авіакомпанією. Яким чином я можу включити багаж ?

Зазвичай, багаж не включений у вартість авіаквитка бюджетної авіакомпанії. За винятком ручної поклажі,Що не перевищує вагу 5-6 кг. якщо ви бажаєте включити багаж, ви повинні зв'язатися безпосередньо з авіакомпанією. Вартість багажу варіюється від авіакомпанії до авіакомпанії.

Чи надають бюджетні авіакомпанії місця першого або бізнес-класу?

бюджетні авіакомпанії надають виключно економ-клас.

Copyright © 2018-2020. Всі права захищені. eTickets.com.ua - частина HolidayPrice Inc., європейського лідера у сфері онлайн-туризму та супутніх послуг. Умови користування. Політика конфіденційності.